Benvingut a la seu electrònica
Recaptació.01 - Sol·licitud d'ajornament i/o fraccionament de rebuts, liquidacions i multes en periode voluntari - Seu Electrònica
Recaptació.01 - Sol·licitud d'ajornament i/o fraccionament de rebuts, liquidacions i multes en periode voluntari
Descripció
L'ordenança fiscal contempla la possibilitat d'ajornar i/o fraccionar els deutes tributaris: rebuts, liquidacions i multes (sense reducció).
Per l'ajornament i/o fraccionament dels rebuts anuals corresponents a l'impost de béns inmobles (IBI), d'activitats econòmiques (IAE), de vehicles de tracció mecànica (IVT) i les taxes de tractament de residus sòlids (TRS) i d'entrada de vehicles, o de tributs/sancions que es trobin en periode executiu la sol·licitud la tramita l'Agència tributària de les Illes Balears (ATIB):
https://www.atib.es/TL/Domiciliacion/Default.aspx
C. Francesc de Borja Moll, 22 / C. de Isidoro Antillón, 19 A
Tel. 971 462 270
Qui ho pot sol·licitar?
Subjecte obligat tributari del deuteDocumentació a aportar
- Sol·licitud (doc. sol·licitud general)
- Presentació de DNI en cas de ser subjecte obligat tributari del deute
- Autorització i DNI en cas de representació de persona física
- Document d'identificació fiscal i autorització de representació o escritura de poders en cas de societats
- Documentació que demostri la titularitat del compte bancari cas que es vulgui domiciliar l'ajornament/fraccionament.
On sol·licitar-lo?
- Presencial:
- Per Internet:
Normativa
Ordenança fiscal general vigent
Requisits
· El deute s'ha de trobar en situació de pagament voluntari
· A la sol·licitud s'ha d'especificar una adreça electrònica o núm. de telèfon de contacte
Observacions
- Tramita la sol·licitud la Secció de Recaptació (Pl Santa Eulàlia, 9, 1r pis) horari de 8.30 a 13.30h de dilluns a divendres recaptaciovol@palma.cat
- Una vegada rebuda la sol·licitud la Secció de Recaptació contactarà amb el sol·licitant
Data darrera modificació: 31 de març de 2024