Asset-Herausgeber

Planejament.10 - Delimitació de la unitat d'execució a iniciativa privada i/o canvi de sistema d'actuació

Beschreibung

Supòsits:

  • Delimitació, canvi o supressió de la unitat d'execució a iniciativa privada: art. 73 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears (LUIB).
  • Canvi de sistema d'actuació: art. 75.5 de la LUIB.

Wer kann den Antrag stellen?

Les persones interessades segons l’art.118.2.a del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca (RLUIB).

Einzureichende Unterlagen

  • Sol·licitud amb els requisits de l’article 118 de l’RLUIB.
  • Projecte amb inclusió de memòria, informe de sostenibilitat i viabilitat econòmica.
  • Relació de les persones afectades per l'àmbit d'actuació i documentació registral actualitzada de la propietat dels terrenys.
  • Acreditació de la representació, si escau.

Requisits que ha de complir la documentació gràfica que es presenti:

  • Ha de ser tant en format CAD (DWG o DGN) com en format PDF, amb firma i diligència digitals. Els arxius CAD es poden adjuntar en suport CD o enviant una correu a planejament@palma.cat referint la sol·licitud a la qual pertany l’arxiu.
  • Ha de ser georeferenciada.
  • S’ha d’emprar el sistema de referència geodèsic oficial a Espanya. Aquest sistema és l’ETRS89 (European Terrestrial Reference System 1989). Té associat l’el·lipsoide GRS80 i està materialitzat en el marc que defineix la Xarxa Geodèsica Nacional per Tècniques Espacials, REGENTE.
  • S’han de prendre com a referència d’altituds les referències mareogràfiques locals, els orígens de les quals estan definits per la Direcció General de l’Institut Geogràfic Nacional.
  • S’ha d’adoptar, en la cartografia i les escales més usuals, el sistema de referència ETRS-Transversa de Mercator.

Wo kann der Antrag gestellt werden?

Es pot tramitar per via telemàtica o presencial davant qualsevol oficina d’atenció ciutadana de l’Ajuntament de Palma (OAC) o mitjançant els altres sistemes establerts per l’art. 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Atès l’art. 14.2 de la Llei 39/2015, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per a dur a terme qualsevol tràmit d’un procediment administratiu almenys els següents:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixen una activitat professional per a la qual es requereix col·legiació, per als tràmits i les actuacions que realitzen amb les administracions públiques en exercici d’aquesta activitat professional. En tot cas, s’entenen inclosos en aquest col·lectiu els notaris i els registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representen un interessat que està obligat a relacionar-se electrònicament amb l’Administració. 

Gesetzliche Regelung

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei 12/2017, de 29 de desembre, d’urbanisme de les Illes Balears (LUIB)
  • Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d’urbanisme de les Illes Balears per a l’illa de Mallorca (RLUIB).
  • Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears (BOIB núm. 186, ext., de 27 de desembre).
  • Pla general de Palma, aprovat definitivament el 28 d’abril de 2023 (BOIB núm. 71, de 30 de maig de 2023).
  • Pla general d'ordenació urbana - PGOU 1998 (BOIB núm. 15, de 2 de febrer de 1999), modificació de Normes urbanístiques - Text refós 2006 (BOIB núm. 170, de 30 de novembre) i la resta de modificacions posteriors.
  • Altra normativa complementària.

Wer bearbeitet den Antrag?

Servei juridicoadministratiu de Planejament
Av. de Gabriel Alomar, 18, 5è
07006 Palma
Tel. 971 22 59 00 - 630 308 226 (centraleta), extensions 8506, 8512 i 8517
planejament@palma.cat

Informació telefònica: de dilluns a divendres de les 9 a les 14 h. 
Cita amb els tècnics: s’ha de concertar per telèfon. 

Auflösungskörper

Servei juridicoadministratiu de Planejament
Av. de Gabriel Alomar, 18, 5è
07006 Palma
Tel. 971 22 59 00 - 630 308 226 (centraleta), extensions 8506, 8512 i 8517
planejament@palma.cat

Informació telefònica: de dilluns a divendres de les 9 a les 14 h. 
Cita amb els tècnics: s’ha de concertar per telèfon. 

Stilleffekte

Wird abgewiesen

Mehr Informationen

Forma d'iniciació:  D’ofici o a petició de la persona interessada.

Òrgan resolutori:  L’aprova inicialment la Junta de Govern i definitivament el Ple. Després de l’aprovació inicial se sotmet a informació pública. 

Règim de recursos:

  • Contra l’acord d’aprovació inicial es poden presentar al·legacions però no recursos perquè és un acte de tràmit.
  • Contra l’acord d’aprovació definitiva es pot interposar recurs contenciós administratiu davant la sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears (art.118.2.d del RLUIB).

Datum der letzten Änderung: 16. April 2024