Asset-Herausgeber

Activitats.13 - Sol·licitud de còpies i certificats d'expedients d'activitats

Wer kann den Antrag stellen?

Indiferent: persones físiques, persones jurídiques...

Einzureichende Unterlagen

Sol·licitud

Wo kann der Antrag gestellt werden?

Al Registre General de les oficines d'atenció a la ciutadania (OAC) o a qualsevol dels òrgans de les administracions públiques que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015

Verarbeitungszeitraum

3

Geböhr und Zahlungsmodalität

  • Taxa d'expedició de documents administratius fixada a l'ordenança fiscal municipal de l'any en curs
  • La quantia pot variar en funció del sol·licitat (segons el nombre o el tipus de folis, el nombre de còpies, l'existència de plànols per a fotocopiar, l'antiguitat de l'expedient...)

Gesetzliche Regelung

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre)

Wer bearbeitet den Antrag?

Departament d'Activitats i Seguretat dels Establiments
Av. de Gabriel Alomar, 18 (3a planta)
07006 Palma
Tel. 971 22 59 00 (centraleta)

Art der Verfahrenseinleitung

Antrag durch den Betroffenen

Anforderungen

Ser interessat, segons les condicions de l'article 4.1 de la Llei 39/2015: 

  • a) Titular de drets o interessos legítims individuals o col·lectius
  • b) Qui, sense haver iniciat el procediment, tingui drets que puguin resultar afectats per la decisió que s'adopti
  • c) Aquell els interessos legítims del quals, individuals o col·lectius, puguin resultar afectats per la resolució i es personi en el procediment abans que s'hagi dictat la resolució definitiva

Auflösungskörper

Departament d'Activitats i Seguretat dels Establiments
Av. de Gabriel Alomar, 18 (3a planta)
07006 Palma
Tel. 971 22 59 00 (centraleta)

Stilleffekte

Trifft nicht zu

Sei dein

Der Beschluss beendet nicht das Verfahren

Datum der letzten Änderung: 5. März 2024