Benvingut a la seu electrònica
UAC.02 - Sol·licitud notificació electrònica en contestació a un avís de recollida de notificació domiciliària - Seu Electrònica
UAC.02 - Sol·licitud notificació electrònica en contestació a un avís de recollida de notificació domiciliària
Qui ho pot sol·licitar?
Les persones físiques i jurídiques que havent rebut al seu domicili un avís de notificació presencial per absència després de dos intents fallits, vulguin rebre la notificació a través del canal telemàtic, encara que no hagin iniciat el procediment per via telemàtica. Serà necessari disposin de certificat digital o DNI electrònic.
Documentació a aportar
- Escanejar l'avís de recollida que se'ls ha deixat a la bústia. Formats de documents acceptats següents: PDF, doc, ODT, JPG.
- Complimentar el formulari de "Sol·licitud genèrica", adjuntar el document escanejat, signar digitalment la sol·licitud i el document adjuntat.
- Registrar la sol·licitud
On sol·licitar-lo?
Per Internet a la Seu electrònica de l'Ajuntament de Palma:
Normativa
- Llei 11/2007, de 22 de juny, d' accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 59/2003, de 19 de desembre, de firma electrònica.
Qui tramita la sol·licitud?
Unitat Administrativa de Correspondència
Porta del Camp, 2, pl. baixa - 07001 Palma
Tel. 971 22 59 00 Ext. 3863-3849-3977
Forma d'iniciació
A petició de la persona interessadaÒrgan resolutori
Unitat Administrativa de Correspondència
Porta del Camp, 2, pl. baixa - 07001 Palma
Tel. 971 22 59 00 Ext. 3863-3849-3977
Observacions
Termini de sol·licitud: a partir del moment de la recepció de l'avís en el domicili, i en un termini no superior a 7 dies naturals.
Efectes de silenci
No n'aplica
Fi via
La resolució no posa fi a la via administrativaData darrera modificació: 31 de març de 2024