Benvingut a la seu electrònica
TCI.04 Sol·licitud de canvi de nom en la Targeta Ciutadana - Seu Electrònica
TCI.04 Sol·licitud de canvi de nom en la Targeta Ciutadana
Descripció
Atès que l'artícle 22 de la Llei 8/2016, de 30 de maig estableix que les administracions públiques de les Illes Balears han de vetlar per tal que les persones beneficiàries d'aquesta llei siguin tractades en l'àmbit públic pel nom que les representa i d'acord amb el gènere amb el qual s'identifiquen, la persona usuària de la Targeta Ciutadana pot sol·licitar el canvi de nom a la mateixa.
Qui ho pot sol·licitar?
Persona física:
- Resident a Palma (empadronat a Palma)
- Resident de municipi en conveni
- Resident a les Illes Balears a municipi sense conveni
Documentació a aportar
Un exemplar de la sol·licitud de canvi de nom emplenada i signada per l'interessat:
Un document ORIGINAL I EN VIGOR vàlid per a verificar la identitat del sol·licitant.
ESPANYOLS
- DNI, carnet de conduir o passaport
ESTRANGERS
- Targeta d'identitat estranger, passaport o carnet d'identitat del país comunitari + certificat del registre de ciutadà de la Unió Europea
MENORS
- DNI del menor
- DNI, NIE o passaport del pare o mare empadronat amb el menor
- Altres casos aportar l'autorització/declaració següent:
MITJANÇANT REPRESENTANT
- DNI original en vigor del representant i fotocòpia del DNI en vigor del titular més autorizació
On sol·licitar-lo?
Presencial
Per Internet
- Si disposen de Certificat electrònic, DNIe o Cl@ve
- Feu clic aquí
Preu i forma de pagament
Gratuïta
Normativa
- Llei 8/2016, de 30 de maig, per a garantir els drets de lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals i per erradicar l'LGTBI fòbia
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del Sector Públic
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, general de protecció de dades
- Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim local
- Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears
- Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
- Decret de batlia núm. 202008782, de 17 de juny de 2020. Normes sobre sol·licitud d'emissió i ús de la Targeta Ciudadana. (BOIB núm. 116, de 30 de juny)
- Directiva 2006/123/CE del Parlament Europeu i del Consell, de 12 de Desembre de 2006.
Qui tramita la sol·licitud?
OAC
Forma d'iniciació
A petició de la persona interessadaÒrgan resolutori
OAC
Observacions
Descàrrega de documents
- Sol·licitud de canvi de nom a la Targeta Ciutadana
- Normes sobre sol·icitud, emissió i ús de la Targeta Ciudadana
- Llista municipis en conveni
- Ordenança fiscal
- Punts de recàrrega Targeta Ciudadana
- Autorització per sol·licitar informació a altres Administracions Públiques
- Full autorització/declaració Targeta Ciutadana
Carta de compromisos
Més informació
Termini de tramitació:
- Presencial: la targeta s'entregarà al moment.
- Por Internet: la targeta s'enviarà per correu postal al domicili en el qual estau empadronat.
Telèfons: 971225590 de Targeta Ciutadana o 971225900 / 010 (Palma) del Servei d'Atenció Telefònica.
Presencial
Requisits per a la tramitació telemàticaData darrera modificació: 23 de maig de 2024