Benvingut a la seu electrònica
TCI.03 Renovació o canvi de perfil de Targeta Ciutadana - Seu Electrònica
TCI.03 Renovació o canvi de perfil de Targeta Ciutadana
Descripció
Sol·licitud de renovació o canvi de tarifa reduïda per al transport públic de l'EMT-Palma
Qui ho pot sol·licitar?
Persona física:
- El titular de la Targeta Ciutadana empadronat a Palma.
- El titular de la Targeta Ciutadana resident del municipi en conveni s'ha de dirigir al seu ajuntament, excepte perfil resident que ha d'acudir a una OAC o EMT - Palma.
Documentació a aportar
ESPANYOLS
- DNI, carnet de conduir o passaport original en vigor
ESTRANGERS
- Targeta d'identitat estranger original en vigor, passaport o carnet d'identitat del país comunitari original en vigor + certificat del registre de ciutadà de la Unió Europea
MENORS
- DNI original en vigor del menor
- DNI, NIE o passaport original en vigor del pare o mare empadronat amb el menor
- Altres casos aportar l'autorització/declaració següent:
MITJANÇANT REPRESENTANT
- DNI original en vigor del representant i fotocòpia del DNI en vigor del titular més autorizació original signada:
De manera automàtica els empadronats a Palma obtenen els següents perfils de tarifa reduïda per al transport de l'EMT-Palma :
- Empadronat a Palma.............RESIDENT (preu reduït per viatge 0,80 €)
- Menors de 5 a 16 anys..........MENOR GRATUÏT
- A partir de 70 anys ..............CARNET GRAN B (Preu reduït per viatge 0,30 €).
Per a Estudiant, Carnet Verd, Carnet Gran, Família Nombrosa, Palma amb Tu i No Resident veure documentació addicional aquí
On sol·licitar-lo?
Presencial
- OAC (oficines d'atenció a la ciutadania)
- EMT- Palma (Oficina d'Atenció al Client de l'Empresa Municipal de Transports de Palma) amb cita prèvia
- Ajuntaments en conveni de Targeta Ciutadana (veure llista), excepte perfil resident que han d'acudir a OAC o EMT - Palma
Preu i forma de pagament
Gratuïta (sol·licitud alta targeta ciutadana)
Normativa
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del Sector Públic
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, general de protecció de dades
- Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim local
- Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears
- Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
- Decret de batlia 202008782, de 17 de juny de 2020, Normes sobre sol·licitud d'emissió i ús de la Targeta Ciutadana (BOIB núm. 116, de 30 de juny)
- Directiva 2006/123/CE del Parlament Europeu i del Consell, de 12 de desembre de 2006.
Qui tramita la sol·licitud?
OAC i EMT-Palma
Forma d'iniciació
A petició de la persona interessadaRequisits
De documentació (revisar apartat anterior)
Òrgan resolutori
OAC i EMT-Palma
Observacions
Descàrrega de documents
- Normes sobre sol·icitud, emissió i ús de la Targeta Ciudadana
- Llista municipis en conveni
- Ordenança fiscal
- Punts de recàrrega Targeta Ciudadana
- Autorització per sol·licitar informació a altres Administracions Públiques
- Full autorització/declaració Targeta Ciutadana
Carta de compromisos
Més informació
Termini de tramitació:
- Presencial: la targeta s'entregarà al moment.
- Els residents de municipis en conveni després d'haver sol·licitat la tarifa reduïda en el seu ajuntament hauran de passar a actualitzar la targeta per les oficines d'atenció a la ciutadania de l'Ajuntament de Palma o per l'Oficina d'Atenció al Client de l'EMT-Palma (veure llista d'oficines).
Telèfons: 971225590 de Targeta Ciutadana o 971225900 / 010 (Palma) del Servei d'Atenció Telefònica.
Presencial
Requisits per a la tramitació telemàticaData darrera modificació: 23 de maig de 2024