Benvingut a la seu electrònica
Registre de Personal.01 - Sol·licitud d'anotació informàtica/incorporació documental a l'expedient personal - Seu Electrònica
Registre de Personal.01 - Sol·licitud d'anotació informàtica/incorporació documental a l'expedient personal
Descripció
Procediment per a incloure aquella documentació que correspongui figurar a l'expedient personal.
Qui ho pot sol·licitar?
Empleats públics de l'Ajuntament de Palma, així com Òrgans superiors, Òrgans directius i Personal eventual.On sol·licitar-lo?
- Per Internet:
Normativa
- Acord de Junta de Govern del 23.06.2021, regulador del Registre de Personal de l'Ajuntament de Palma i dels seus Organismes Autònoms.
- RDL 5/2015 de 30 d'octubre, pel qual es regula el Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
- Reglament del Registre Central de Personal aprovat per Reial decret 1405/1986, de 6 de juny, modificat pel Reial decret 2073/1999, de 30 desembre.
- Amb caràcter supletori, el Reglament General del Registre de Personal de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Presencial
Requisits per a la tramitació telemàticaData darrera modificació: 8 de maig de 2025