Publicador de continguts

Població.10 - Certificat d’empadronament personal històric per a persones que van residir a Palma

Descripció

Imprès on consten tots els domicilis de Palma així com els períodes dels mateixos en què una persona va estar d'alta com a resident al municipi de Palma.

En aquest volant constaran els domicilis segons el vigent padró Municipal d’Habitants, renovat a 1 de maig de 1996 i les seves rectificacions posteriors.

Per a sol·licitar un certificat personal històric anterior a 1 de maig de 1996, cal presentar una sol·licitud a través del Registre a l’Ajuntament de Palma.

Qui ho pot sol·licitar?

El sol·licitant ha de ser una persona física major d’edat.

Documentació a aportar

Documentació necessària per al tràmit presencial:

 ESPANYOLSDNI, carnet de conduir o passaport.
 ESTRANGERS

Targeta d’identitat estrangera.

Passaport o carnet d’identitat del país comunitari  + certificat del Registre de ciutadà de la Unió  Europea.

On sol·licitar-lo?

Presencial SENSE CITA PRÈVIA: a qualsevol Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC).

 

Telemàticament: mitjançant l’enllaç Certificat d’empadronament històric.

  • Podeu accedir de manera telemàtica amb alguns dels mètodes d’identificació de Cl@ve: certificat digital, DNI electrònic…
  • Al següent enllaç podeu consultar els Requisits per a la tramitació telemàtica.

 

Una altre forma de sol·licitud:

  • En cas de no disposar de certificat digital i no residir al municipi de Palma, podrà registrar la seva sol·licitud en una Oficina d'Assistència en matèria de registre (OAMR) del municipi on vostè resideix actualment o, en una Oficina Consular, en el cas que resideixi a l'estranger, tenint en compte que el destinatari de la sol·licitud és l'Ajuntament de Palma.

 

Preu i forma de pagament

  • Presencial: taxa d’expedició de documents administratius, concepte 310-00.
    • Nota. A partir de l’1 de gener de 2025 serà gratuït per a les persones majors de 65 anys.
  • Per Internet: gratuït.

Normativa

Reglament de població i demarcació territorial, modificat per l’RD 2612/1996, de 20 de desembre; modificat per l’RD 141/2024, de 6 de febrer.

Resolució de 29/04/2020, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l’INE, a través de la qual es dicten instruccions tècniques als ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal (BOE 02/ 05/2020).

Forma d'iniciació

A petició de la persona interessada

Efectes de silenci

No n'aplica

Fi via

La resolució no posa fi a la via administrativa

Data darrera modificació: 19 de desembre de 2024