Benvingut a la seu electrònica
Població.08 - Certificat d’empadronament personal per a residents actuals a Palma - Seu Electrònica
Població.08 - Certificat d’empadronament personal per a residents actuals a Palma
Descripció
És un imprès on consten tots els domicilis de Palma on ha residit una persona des de l’1 de maig de 1996 fins avui.
Per a sol·licitar un certificat personal històric anterior a 1 de maig de 1996, cal presentar una sol·licitud a través del Registre a l’Ajuntament de Palma.
Qui ho pot sol·licitar?
El sol·licitant ha de ser una persona física major d’edat i estar inscrita actualment al Padró municipal d’habitants de Palma.
Es pot sol·licitar el certificat d’empadronament personal d’una altra persona resident a Palma, amb l’autorització prèvia. En cas dels menors, cal obtenir autorització de qui n’és tutor.
Documentació a aportar
Documentació necessària per al tràmit presencial:
ESPANYOLS | DNI, carnet de conduir o passaport |
ESTRANGERS | Targeta d’identitat estrangera. Passaport o carnet d’identitat del país comunitari + certificat del Registre de ciutadà de la Unió Europea. |
MENORS | NIE o passaport del progenitor empadronat amb el menor. En cas contrari, l’autorització/declaració següent: |
CENTRES D'ACOLLIDA
| Document expedit pel Consell de Mallorca, amb signatura original i segellat, que indiqui el menor per al qual es demana el certificat, i les dades i el DNI de la persona que figura com a autoritzada per a recollir-lo, que haurà d’exhibir el document d’identitat de la persona representada -del menor. En cas de no tenir el document d’identitat del menor, certificat d’alta en el Centre d’Acollida expedit per l’IMAS. |
On sol·licitar-lo?
Presencial SENSE CITA PRÈVIA: a qualsevol Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC).
- Si acudiu en representació d’una altra persona, heu de dur també l’autorització signada per la persona a qui representau, que podreu trobar a l’enllaç Full autorització/declaració certificats del Padró
Telemàticament: mitjançant l’enllaç Certificat d’empadronament personal.
- Hi podeu accedir de manera telemàtica amb alguns dels mètodes d’identificació de Cl@ve: certificat digital, DNI electrònic…
- Al següent enllaç podeu consultar els Requisits per a la tramitació telemàtica.
- Nota: si voleu treure un certificat d'alguna de les persones que figurin en el mateix full padronal haureu de marcar la declaració de disposar de la seva autorització per fer aquest tràmit.
Preu i forma de pagament
- Presencial: taxa d’expedició de documents administratius, concepte 310-00.
- Nota. A partir de l’1 de gener de 2025 serà gratuït per a les persones majors de 65 anys.
- Per Internet: gratuït.
Normativa
- Reglament de població i demarcació territorial, modificat per l’RD 2612/1996, de 20 de desembre; modificat per l’RD 141/2024, de 6 de febrer.
- Resolució de 29/04/2020, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l’INE, a través de la qual es dicten instruccions tècniques als ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal (BOE 02/ 05/2020).
Forma d'iniciació
A petició de la persona interessada
Efectes de silenci
No n'aplica
Fi via
La resolució no posa fi a la via administrativaData darrera modificació: 16 d’abril de 2025