Benvingut a la seu electrònica
Població.02 - Alta al Padró municipal d'habitants per a persones procedents d'altres municipis o de l'estranger - Seu Electrònica
Població.02 - Alta al Padró municipal d'habitants per a persones procedents d'altres municipis o de l'estranger
Descripció
Aquest tràmit és per a les persones que han fixat la residència habitual al municipi de Palma, procedents d’un altre municipi o de l’estranger, i que s’hi volen donar d’alta com a residents al Padró.
Es pot sol·licitar l’alta al Padró municipal de Palma de tots els membres de la unitat familiar que s’hagin d’empadronar al mateix domicili.
IMPORTANT: Abans de realitzar el tràmit es recomana llegir-ne el Full informatiu sobre l’empadronament a Palma per a conèixer els requisits i la documentació que cal aportar per a realitzar una alta al Padró municipal d’habitants.
Documentació a aportar
Revisau el Full informatiu sobre l’empadronament a Palma per a obtenir informació sobre la documentació que cal aportar per a fer el tràmit.
On sol·licitar-lo?
Presencialment AMB CITA PRÈVIA: OAC (oficines d'atenció a la ciutadania)
- Sol·licitud de cita prèvia:
- La cita prèvia es pot sol·licitar mitjançant aquesta pàgina fent clic aquí, o telefònicament al 010 de les 14 a les 23 h, si es tracta d’una urgència de les definides per al servei.
- Si sou MAJOR DE 65 ANYS podeu donar-vos d’alta al Padró municipal o fer un canvi de domicili sense necessitat de cita prèvia acudint presencialment a l’OAC SON MOIX.
- Recordau que, si no hi podeu acudir o no necessitau la cita que ja heu concertat, és important que la cancel·leu, perquè una altra persona pugui ser atesa. Podeu cancel·lar la vostra cita al següent enllaç cancel·lar cita.
Per Internet: Residents majors d'edat amb firma digital i que siguin titulars de l'habitatge (o amb autorització d'aquest), al següent enllaç:
Normativa
Reglament de població i demarcació territorial, modificat per l’RD 2612/1996, de 20 de desembre; modificat per l’RD 141/2024, de 6 de febrer.
Resolució de 29/04/2020, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l’INE, a través de la qual es dicten instruccions tècniques als ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal (BOE 02/ 05/2020).
Forma d'iniciació
A petició de la persona interessada
Efectes de silenci
No n'aplica
Fi via
La resolució no posa fi a la via administrativaPresencial
Requisits per a la tramitació telemàticaDocuments
Full d'inscripció padronal (Document que es pot emplenar a l'ordinador) Guia informativa per a la inscripció al Padró Municipal Full informatiu sobre l'empadronament a Palma Declaració responsable del progenitor amb resolució judicial de guarda i custòdia en exclusiva Declaració responsable del progenitor sense resolució judicial de guarda i custòdia Declaració de canvi de domicili (Document que es pot emplenar a l'ordinador) Imprès autorització titular habitatge.pdfData darrera modificació: 29 de novembre de 2024