Benvingut a la seu electrònica
GEISER - Seu Electrònica
GEISER
GEISER és un servei integral de registre, que permet la gestió del registre d'entrada / sortida en les Oficines d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR/OAC) i la transmissió dels assentaments registrals i la seva documentació associada entre aquestes oficines i les unitats tramitadores (negociats, seccions, serveis, departament, etc.) a les que donen servei com a destinatàries finals.
El servei GEISER es presta en el núvol. A les oficines d'assistència en matèria de registre, GEISER gestiona els llibres de registre d'entrada / sortida, permetent la digitalització de la documentació presentada, complint amb les Normes Tècniques d'Interoperabilitat i amb plena garantia legal i amb el que preveu la Llei 39, article 16. Així mateix, permet l'intercanvi electrònic amb altres organismes integrats a la plataforma SIR al comptar amb la certificació SICRES 3.0. A les unitats de tramitació, GEISER gestiona tots els seus intercanvis de documentació:
- Recepció des de l'oficina de registre.
- Sortides oficials a altres organismes o a ciutadans.
- Intercanvi amb altres unitats tramitadores de l'organisme.
Per informació específica per les unitats tramitadores consultar submenu Unitats Tramitadores.
A continuació podeu trobar informació recollida a la Formació general, els codis DIR així com un apartat de preguntes freqüents i el protocol d'incidències.
Data darrera modificació: 4 d’abril de 2024