Benvingut a la seu electrònica
Cultura.02 - Expedient d'incorporació a l'Arxiu Municipal de fons documental per dipòsit o donació - Seu Electrònica
Cultura.02 - Expedient d'incorporació a l'Arxiu Municipal de fons documental per dipòsit o donació
Qui ho pot sol·licitar?
Indiferent: persones físiques, persones jurídiques...Documentació a aportar
- sol·licitud
- inventari dels documents que integren l'arxiu que es pretén dipositar o donar
On sol·licitar-lo?
- Presencial:
- Per Internet:
Normativa
- Llei 30/92, de 26 de novembre, del règim Jurídic i del procediment administratiu comú
- Llei 16/1985, de 25 de juny, del patrimoni històric espanyol (per a donacions en canvi d'exempció d'imposts, especialment el títol VII: Mesures de foment)
- Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les Illes Balears
- legislació aplicable segons la matèria a estudiar
Qui tramita la sol·licitud?
Negociat de Cultura
Forma d'iniciació
A petició de la persona interessadaÒrgan resolutori
Negociat de Cultura
Observacions
Per a acceptar el dipòsit o la donació sense contraprestació es requereix l'aprovació del Ple.
Efectes de silenci
No n'aplica
Fi via
La resolució no posa fi a la via administrativaData darrera modificació: 2 d’abril de 2024