Benvingut a la seu electrònica
Activitats.17 – Comunicació cessament d’activitat - Seu Electrònica
Activitats.17 – Comunicació cessament d’activitat
Qui ho pot sol·licitar?
Persona interessada que exerceix una activitat subjecta a llicència o declaració responsable.Documentació a aportar
Model de comunicació normalitzat ben complimentat i acompanyat de la documentació indicada al mateix.
On sol·licitar-lo?
- Al Registre General de les oficines d’atenció a la Ciutadania (OAC) o dels òrgans de les administracions públiques que preveu l’article 16.4 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre.
- Telemàticament segons aquestes instruccions. Fer click aquí.
Preu i forma de pagament
Tràmit no subjecte a taxa municipal.
Normativa
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears.
Qui tramita la sol·licitud?
Departament d’Activitats i Seguretat dels Establiments.
Gerència d’Urbanisme.
Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics.
Av. Gabriel Alomar, 18 (3ª planta).
07006 Palma.
Tel. 971225900 (ext. 8238 / 8240).
Forma d'iniciació
A petició de la persona interessadaRequisits
Model de comunicació normalitzat ben complimentat i acompanyat de la documentació indicada al mateix.
Òrgan resolutori
Departament d’Activitats i Seguretat dels Establiments.
Gerència d’Urbanisme.
Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics.
Av. Gabriel Alomar, 18 (3ª planta).
07006 Palma.
Tel. 971225900 (ext. 8238 / 8240).
Observacions
No hi ha resolució. Aquest procediment està exempt de la obligació d’una resolució (art. 21.1. apartat 2 Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques).
Efectes de silenci
No n'aplica
Fi via
Sense classificarPresencial
Requisits per a la tramitació telemàticaDocuments
Cessament_activitat_CAT_v.01.02.2024.pdfData darrera modificació: 15 de febrer de 2024