Benvingut a la seu electrònica
Activitats.13 - Sol·licitud de còpies i certificats d'expedients d'activitats - Seu Electrònica
Activitats.13 - Sol·licitud de còpies i certificats d'expedients d'activitats
Qui ho pot sol·licitar?
Indiferent: persones físiques, persones jurídiques...Documentació a aportar
Sol·licitud
On sol·licitar-lo?
- Presencial:
- Per Internet:
Termini de tramitació
3Preu i forma de pagament
- Taxa d'expedició de documents administratius fixada a l'ordenança fiscal municipal de l'any en curs
- La quantia pot variar en funció del sol·licitat (segons el nombre o el tipus de folis, el nombre de còpies, l'existència de plànols per a fotocopiar, l'antiguitat de l'expedient...)
Normativa
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre)
Qui tramita la sol·licitud?
Departament d'Activitats i Seguretat dels Establiments
Av. de Gabriel Alomar, 18 (3a planta)
07006 Palma
Tel. 971 22 59 00 (centraleta)
Forma d'iniciació
A petició de la persona interessadaRequisits
Ser interessat, segons les condicions de l'article 4.1 de la Llei 39/2015:
- a) Titular de drets o interessos legítims individuals o col·lectius
- b) Qui, sense haver iniciat el procediment, tingui drets que puguin resultar afectats per la decisió que s'adopti
- c) Aquell els interessos legítims del quals, individuals o col·lectius, puguin resultar afectats per la resolució i es personi en el procediment abans que s'hagi dictat la resolució definitiva
Òrgan resolutori
Departament d'Activitats i Seguretat dels Establiments
Av. de Gabriel Alomar, 18 (3a planta)
07006 Palma
Tel. 971 22 59 00 (centraleta)
Efectes de silenci
No n'aplica
Fi via
La resolució no posa fi a la via administrativaData darrera modificació: 24 d’abril de 2025