Benvingut a la seu electrònica
Activitats.01 - Tramitació d'inici i exercici d'activitats permanents innòcues i les seves modificacions - Seu Electrònica
Activitats.01 - Tramitació d'inici i exercici d'activitats permanents innòcues i les seves modificacions
Descripció
Activitats.01 - Tramitació d'inici i exercici d'activitats permanents innòcues i les seves modificacions
Qui ho pot sol·licitar?
Indiferent: persones físiques, persones jurídiques...Documentació a aportar
- Declaració responsable d'inici i exercici d'activitat permanent (model A1) degudament complimentada
Tota la documentació s'ha d'aportar també en format digital en pdf
On sol·licitar-lo?
- Al Registre General de les oficines d'atenció a la ciutadania (OAC) o a qualsevol dels òrgans de les administracions públiques que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
- Telemàticament segons aquestes instruccions. Fer click aquí.
Preu i forma de pagament
- Autoliquidació generada pel Registre General a la vista de la documentació que es presenta, segons taxa fixada a l'Ordenança fiscal municipal de l'any en curs.
- La quantia pot variar en funció de la superfície de l'activitat, de la categoria de via pública on se situï l'establiment, el tipus d'activitat, etc.
- Mitjançant targeta financera al Registre General en el moment de presentació de la documentació
- Pagament el dia de presentació de la documentació o l'endemà a qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren a l'autoliquidació, o per Internet a la pàgina web de l'Ajuntament de Palma (https://pagaments.palmademallorca.es)
Normativa
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre)
- Llei 2/2020, de 15 d'octubre, que modifica la Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears (BOIB núm. 21, de 16 de febrer)
- Ordenances fiscals i de preus públics de l'Ajuntament de Palma
- Altres ordenances municipals segons l'activitat sol·licitada
La normativa municipal es pot consultar des d'aquesta web accedint-hi per "L'Ajuntament>Urbanisme>Normativa"
Qui tramita la sol·licitud?
Departament d'Activitats i Seguretat dels Establiments
Gerència d'Urbanisme
Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics
Av. de Gabriel Alomar, 18 (3a planta)
07006 Palma
Tel. 971225900 (ext. 8238 / 8240)
Forma d'iniciació
A petició de la persona interessadaRequisits
Model de formulari normalitzat ben complimentat i acompanyat de la documentació indicada al mateix
Òrgan resolutori
Departament d'Activitats i Seguretat dels Establiments
Gerència d'Urbanisme
Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics
Av. de Gabriel Alomar, 18 (3a planta)
07006 Palma
Tel. 971225900 (ext. 8238 / 8240)
Efectes de silenci
No n'aplica
Fi via
Sense classificarMés informació
Per a més informació descarregui els documents informatius
Llegir atentament les instruccions per a complimentar els models
Presencial
Requisits per a la tramitació telemàticaData darrera modificació: 20 de febrer de 2024