Asset Publisher

Participació Ciutadana.05 - Renovació al Registre municipal d'entitats ciutadanes

Description

Renovació al Registre nunicipal d'entitats ciutadanes

Who can make this request?

Associació

Documentation to be submitted

  • Sol·licitud específica
  • Annexo específics

Where can I request this?

Processing period

3 mesos

Legislation

  • Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació
  • Reglament orgànic de participació ciutadana, aprovat pel Ple de 25 de novembre de 2004 (BOIB núm. 187, ext., de 31 de desembre)
  • Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

Who tramits?

Participació Ciutadana
Pl. de Santa Eulàlia, 9 (3a planta)

Tel.  971 22 59 02

Ways to start procedure

Upon request of the party

Requirements

Ser una associació i entitat inscrita al Registre municipal d'entitats ciutadanes durant l'any anterior.

Resolution body

Participació Ciutadana
Pl. de Santa Eulàlia, 9 (3a planta)

Tel.  971 22 59 02

Comments

  • Si l'entitat inscrita al Registre municipal d'entitats ciutadanes modifica les seves dades (adreça, telèfon, membres de la junta...) ho ha de comunicar per escrit a l'Ajuntament.
  • Renovar la inscripció al Registre municipal d'entitats ciutadanes resulta important a l'hora de no perdre l'antiguitat (per a demanar la declaració d'utilitat publicomunicipal).

Silence effects

In evaluation

Administrative way

The resolution does not end to the proceedings

More info

  • Cada quant de temps cal renovar la inscripció al Registre municipal d'entitats Ccutadanes? És necessari renovar-la cada any, dins el termini establert (entre l'1 de gener i el 28 de febrer).
  • Es pot presentar la documentació abans del termini? No.
  • Presentar la sol·licitud i els documents a través de la Seu Electrònica del Ajuntament de Palma o el Registre Electrònic General, i amb el certificat electrònic de l'associació, atès que el 2 d'abril de 2021 va entrar en vigor l'obligatorietat per a totes les persones jurídiques de relacionar-se amb l'Administració per mitjans electrònics (art. 14 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Date last modified: March 31, 2024