Asset-Herausgeber

Activitats.02 - Tramitació d'inici i exercici d'activitats permanents majors o menors i les seves modificacions

Beschreibung

Activitats.02 - Tramitació d'inici i exercici d'activitats permanents majors o menors i les seves modificacions

Wer kann den Antrag stellen?

Indiferent: persones físiques, persones jurídiques...

Einzureichende Unterlagen

Abans de començar la instal·lació de l'activitat s'ha de presentar el projecte d'activitat. En el cas de fer obres al local, el projecte s'ha d'aportar juntament amb la comunicació prèvia de les obres o amb el projecte d'obres per a l'obtenció de la llicència urbanística. Si les obres no estan subjectes a intervenció adminstrativa, el projecte d'activitat s'ha de presentar abans de començar les obres.

Una vegada acabades les obres i instal·lada l'actividad, per a l'inici i exercici s'ha de presentar:

  • Declaració responsable d'inici i exercici d'activitat permanent (model A1) degudament complimentada
  • Certificat tècnic d'activitat (model A6) degudament complimentat
  • Plànols d'instal·lacions (només en cas d'haver executat obres o instal·lacions per a la instal·lació de l'activitat)
  • Declaració responsable del/de la tècnic/ca (model A7)
  • Projecte d'activitats (en cas de no haver-se presentat anteriorment)

Tota la documentació s'ha d'aportar també en format digital en pdf

Wo kann der Antrag gestellt werden?

  • Al Registre General de les oficines d'atenció a la ciutadania (OAC) o a qualsevol dels òrgans de les administracions públiques que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
  • Telemàticament segons aquestes instruccions. Fer click aquí.

Geböhr und Zahlungsmodalität

  • Autoliquidació generada pel Registre General a la vista de la documentació que es presenta, segons taxa fixada a l'Ordenança fiscal municipal de l'any en curs.
  • La quantia pot variar en funció de la superfície de l'activitat, de la categoria de via pública on se situï l'establiment, el tipus d'activitat, etc.
  • Mitjançant targeta financera al Registre General en el moment de presentació de la documentació
  • Pagament el dia de presentació de la documentació o l'endemà a qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren a l'autoliquidació, o per Internet a la pàgina web de l'Ajuntament de Palma (https://pagaments.palmademallorca.es)

Gesetzliche Regelung

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre)
  • Llei 2/2020, de 15 d'octubre, i Decret llei 9/2022, de 7 de novembre, que modifiquen la Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears (BOIB núm. 21, de 16 de febrer)
  • Ordenances fiscals i de preus públics de l'Ajuntament de Palma
  • Altres ordenances municipals segons l'activitat sol·licitada

La normativa municipal es pot consultar des d'aquesta web accedint-hi per "L'Ajuntament>Urbanisme>Normativa"

Wer bearbeitet den Antrag?

Departament d'Activitats i Seguretat dels Establiments

Gerència d'Urbanisme

Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics

Av. de Gabriel Alomar, 18 (3a planta)

07006 Palma

Tel. 971225900 (ext. 8238 / 8240)

Art der Verfahrenseinleitung

Antrag durch den Betroffenen

Anforderungen

Models de formularis normalitzats ben complimentats i acompanyats de la documentació indicada als mateixos

Auflösungskörper

Departament d'Activitats i Seguretat dels Establiments

Gerència d'Urbanisme

Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics

Av. de Gabriel Alomar, 18 (3a planta)

07006 Palma

Tel. 971225900 (ext. 8238 / 8240)

Stilleffekte

Trifft nicht zu

Sei dein

Nicht bewertet

Mehr Informationen

Per a més informació descarregui els documents informatius

Llegir atentament les instruccions per a complimentar els models

Datum der letzten Änderung: 20. Februar 2024